Inloggen Magister
Lukt het u als ouder niet (meer) om in te loggen in Magister, kunt u accounts niet gekoppeld krijgen of heeft u een ander probleem?
        Neemt u dan eens een kijkje in onze FAQ op de website. Grote kans dat we u direct kunnen helpen.
In de FAQ vindt u onder andere het antwoord op onderstaande vragen:
- Ik heb geen account of accountgegevens (ontvangen) als ouder.
 - Ik ben via een browser naar Magister gegaan en heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd en nu staat er een QR-code, wat moet ik doen?
 - Ik ben via de Magister App ingelogd met mijn gebruikersnaam en wachtwoord en nu staat er Koppelen, wat moet ik doen?
 - Ik heb een nieuwe telefoon en kan nu niet meer inloggen in Magister, ik kan de sleutel niet meer opvragen?
 - Ik heb meerdere kinderen op verschillende Magisterscholen, hoe kan ik ze samenvoegen in mijn Magister App?
 - Het lukt mij niet zelf om 2FA gekoppeld te krijgen op mijn mobiel. Kan ik een afspraak maken om langs te komen voor hulp?
 - Bij het inloggen moet ik iedere keer de school kiezen alvorens ik inlognaam en wachtwoord moet invoeren. Kan dat anders?
 - Het inloggen met een softwaretoken gaat niet goed, ik krijg een foutmelding dat de code niet klopt. Hoe is dit op te lossen?